Subject: Ravimite sünkroniseerimise vead ITK ja TÜK toodangkeskkondades
From: Jürgen Leimann <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 15:25:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Alates 27.06.2024 ei ole Ida-Tallinna Keskhaigla ja Tartu Ülikooli
Kliinikumi toodangkeskkondades õnnestunud ravimite sünkroniseerimine.

Päringu vastuseks saame vea:

<SOAP-ENV:Envelope
xmlns:SOAP-ENV=http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/>
  <SOAP-ENV:Body>
     <SOAP-ENV:Fault>

<faultcode>Server.ServerProxy.ServiceFailed.InvalidSoap</faultcode>
        <faultstring>org.xml.sax.SAXParseException; lineNumber: 708;
columnNumber: 83; Character reference "&amp;#x2" is an invalid XML
character.</faultstring>
        <faultactor/>
        <detail>
           <faultDetail>c55e9ef3-1ef6-4561-a6b5-47edcb491373</faultDetail>
        </detail>
     </SOAP-ENV:Fault>
  </SOAP-ENV:Body>
</SOAP-ENV:Envelope>

Palun uurige, milles võib mure olla.

Parimat

Jürgen Leimann

QA Specialist

E-mail:

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Phone:

 <tel:+37258805920> +37258805920